اخبار اقتصادی
چاپ00019:06 - 1403/07/27

بهزاد تیمورپور :

مغان اردبیل برای پیشرف و عدالت اجتماعی فاقد دیپلماسی رسانه ای است | شاهد ناترازی در مدیریت ها هستیم

کارگر آنلاین | بهزاد تیمورپور گفت : یکی از مولفه های پیشرفت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی شهر ها داشتن یک دیپلماسی هوشمند رسانه ای است که می تواندناترازی های اقتصادی و زیر بنایی را شناسایی و در یک برنامه مدون و جامعه رفته رفته جبران نماید.

به گزارش کارگر آنلاین ، بهزاد تیمورپور در گفتگو با خبرنگر کارگر آنلاین گفت : یکی از مولفه های پیشرفت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی شهر ها داشتن یک دیپلماسی هوشمند رسانه ای است که می تواندناترازی های اقتصادی و زیر بنایی را شناسایی و در یک برنامه مدون و جامعه رفته رفته جبران نماید.

وی تاکید کرد : متاسفانه با وجود ظرفیت های بسیار انسانی و منابع طبیعی در شهرستان مغان اردبیل به دلیل نداشتن دیپلماسی رسانه ای صحیح در کشور این منطقه تاریخی و اثرگذار به جایگاه واقعی خود در عدالت اجتماعی و اقتصادی نرسیده است.

تیمورپور گفت : برای رسیدن به توسعه پایدار در منطقه مغان اردبیل و مسائل پیش رو باید نمایندگان سیاسی و اجتمعاعی و فرهنگی منطقه در پایتخت برنامه قوی و موثر داشته باشند و از یک جانبه گرایی و فرد گرایی در پیگیری های کم اثر پرهیز کنند.

وی افزود : فقط بیش از 400 روستا فقط در منطقه گرمی مغان قرار دارد که برنامه جامعی برای حکمرانی اقتصادی برای آن ها دیده نشده است و به صورت سنتی فعالیت های دامپروری و کشاورزی و باغداری و زراعت در آن ها سالیان سال است که ادامه دارد و باعث شدت مهاجرت جوانان به شهرها شده است .

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
سامانه بتا بانک رفاه کارگران